Alai Ormazabal artista tolosarrak J Martinaren Paktua jatorrizko abestia birnahasteaz gain, interpretazio berri bat eman dio manipulazio politikoa eta liderrek herritarrekin duten deskonexioa salatzen duen mezu berriarekin. Artista tolosarrak, askotariko eragin musikalak ikuspegi bakar eta pertsonal batekin konbinatzeko duen gaitasunagatik ezaguna denak, «ez dugu beldurrik» kontsigna ausarta sartu du sample baten bidez. «Inklusio hori soinu-baliabide soil bat baino gehiago da; errealitatearen isla eta erresistentziarako deia», adierazi du.
Lankidetza honen ideia duela hilabete batzuk sortu zen, Donostian egindako aurkezpenean ALAIk J Martinaren disko berria zuzenean entzuteko aukera izan zuenean. «Kimika bat-batekoa izan zen, eta gau hartan bertan gehien liluratu ninduen abestietako baten remix batean lan egitea proposatu nien. Aukeraketa ez zen kasualitatea izan: jatorrizko abestiak bazituen jada nire estiloarekin bat egiten zuten elementuak, eta zuzeneko txirula bat sartzeak soinu aukera berriak aztertzera bultzatu ninduen», azaldu du tolosarrak.
Musikalki, jatorrizko abestiaren tonu ameslari eta itxaropentsua mantentzea lortu da, baina ustekabeko biraketa batekin. Hyperpop elementuak gehituz, abestiak indar eta determinazio klimax baterantz eboluzionatu du, bere muinean dagoen konpromiso soziala azpimarratuz. «Jatorrizko bertsioaren pista bakoitza disekzionatu nuen etxean, sintetizadoreak, padak eta perkusio-patroi berriak gehituz, entzumen esperientzia erabat berri eta elektrizatzailea sortzeko».
Birnahasketaren ekoizpen osoa Alaik egin zuen, eta jatorrizko abestia Javi Jorajuriak eta Niko Bortolinik ekoitzi zuten. Soinuen ikus-indarrak eta letren intentsitateak irudi indartsuak sortzen dituzte entzulearen buruan. «Kaleak ez zaitu ikusten, erretzen ari dira» esaldiak eta «Ez dugu beldurrik» manifestazioaren oihartzunak abestiaren espiritua biltzen dute, egungo gizarte-borrokei buruzko hausnarketara gonbidatuz».
Argitalpen honekin, Alaik ekoizle gisa duen talentua berresteaz gain, musika aldaketa sozialerako tresna gisa erabiltzeko konpromisoa ere berresten du. «Birnahasketa hau ez da berrinterpretazio bat soilik, entzuleekin maila sakonago batean konektatzen duen soinu-manifestazio bat baizik, musikak alde batera utzi behar ez diren ahotsak anplifikatzeko eta kausak ikusarazteko ahalmena duela gogoraraziz».