Erabiltzaileak berreskuratzeko erronka

Ataria 2022ko apirilaren 9a

'Joan-etorriak' marketin kanpaina Tolosako Trianguloa plazan. N.R.A.

'Joan-etorriak' lelopean, Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzak garraio publikoaren erabilera sustatu eta balioan jartzeko kanpaina ibiltaria ezarri du Tolosako Trianguloa plazan.

Pandemiak ondorio ugari utzi ditu gizartean eta horietako bat da hiritarrek garraio publikoan ibiltzeari dioten beldurra: "Badaude bizitakoaren aztarna nabariak, herritar batzuen artean sortu diren mamu eta beldurrak. Azken hauei dago zuzenduta, hain zuzen ere, Joan-etorriak kanpaina - Zatoz berriz trenera. Igo berriz autobusera".

Izan ere, lehenengo larrialdi-egoeraren eta itxialdiaren ondoren, mugak malgutzearekin batera, Gipuzkoako Garraio Publikoak erabiltzaileen % 70 azkar berreskuratu bazuen ere, bada oraindik aurreko ohituretara bueltatu ez denik. Honela, Trianguloan jarritako kabina barruko esperientziak "garraio publikoaren eta pribatuaren artean lehentasunak ezartzera eta egiten duten erabileraren inguruko gogoeta egitera" eramango ditu herritarrak.

Ez diogu hau kapritxo hutsagatik: lagundu iezaguzu. Eduki hau guztia doan ikusten duzu ez dugulako irudikatzen euskarazko hitzik gabeko Tolosalderik. Atarikide, iragarle eta erakunde askoren laguntzarik gabe ezinezkoa litzateke. Zenbat eta komunitate handiagoa sortu, orduan eta sendoagoa izango da ATARIA: zurekin, zuekin. Ez utzi biharko gaur egin dezakezuna: egin zaitez Atarikide!


EGIN ATARIKIDE!