Europa mailako arrautza frijitu izoztuaren patentea bereganatu du Angulas Aguinaga enpresak. Itsas produktuen sektoretik at kaleratuko duen lehenengo ekoizkina izango da, eta enpresaren fakturazioa bikoiztea du helburu. Hain zuzen, 2020-2025eko plan estrategikoaren barnean dago operazio hau, eta plana bukatzerako 450 milioiko fakturazioa izatea espero dute. Enpresak, beste hainbat marka ere merkaturatzen ditu gaur egun: Krissia, La Gula del Norte, Aguinamar, Angulas Aguinaga Profesional, Royal eta Riunione.
Elikagaiak aldez aurretik prestatu eta horiek banatzeaz arduratzen den HORECA kanalarekin daukan lankidetza indartzeko ere balio izango du arrautza frijituaren aldeko apustuak. Izan ere, Ignacio Muñoz Calvo enpresako lehen zuzendariak azaldu duenez, sukalde handietako jarduera «errazagoa eta seguruagoa» egitea da produktuaren helburua. Horrez gain, arrautza frijituak eskaintzen duen moldakortasuna ere faktore garrantzitsu bat izan da produktua aukeratzeko orduan.