Marka soil bat baino gehiago. Horrela definitu dute Lurgi Zalakain eta Nahikari Iturbe sortzaileek Kaori. Iturberen hitzetan, «osagarri, tela edo arropa marka bat izateaz gain, egunerokotasun eredu bat eta mundu berri bat sortzeko bide bat da». Filosofia gisa laburbildu du Zalakainek. Elkarrekin sortu dute Kaori Faktoria: 2018an ireki zituen ateak, eta, geroztik, nabarmen handitu dute jantzien eta osagarrien eskaintza.
Villabona-Amasan (Gipuzkoa) sortu dute espazio hori: sormena garatzeko, garatutako ideia horiek gorpuzteko eta bezeroekin bertatik bertara hitz egiteko txokoa da. Denda bat izateaz harago, tailer txiki bat da haientzat: eskuak dituzte lan tresna, artisautza eta joskintza lanbide, eta kultur fusioa horiek uztartzeko katebegi. Hain justu, adierazi dute Afrikaren eta Euskal Herriaren arteko nahasketa eskaintzen dutela oraintxe. Hala ere, ez dizkiete ateak itxi munduko beste kulturei, eta hemendik gutxira gauza berriak egiten hasteko asmoa dutela aitortu dute.
Gaur-gaurkoz, oihal afrikarrak erabiltzen dituzte: kolore biziak dituzte, eta estanpatu indartsuak. Iturberen esanetan, «indar berezi bat dute koloreetatik aparte, nortasun handia dute». Produkzio txiki batekin hasi ziren lanean: «Salmentaren arabera joan ginen ekoizten; hor egon ginen, saldu ahala josten eta josten», azaldu du Zalakainek.